Tuesday, July 03, 2007
Sportdag 2007
Tuesday, February 07, 2006
Disneyland Parijs

In de kerstvakantie ben ik in Disneyland Parijs geweest. Het was er prachtig. We zijn ook nog twee dagen in de stad Parijs geweest. We zijn op de Eifeltoren geweest en in de Notre Dame.
Wednesday, October 26, 2005
Nieuwe schoolfoto.
Sunday, July 31, 2005
Mickey en Minnie in Venetie


Ook in venetie hleb ik deze etalage gezien van de disney store. Leuk he Mickey en Minnie in een echte gondel


Bij een bezoek aan venetie heb ik de duiven op het San Marco plein e duiven gevoerd. Zoals je ziet ging er eentje boven op mijn hoofd zitten.


Ook zijn we een dag naar Verona geweest en natuurlijk zijn we in de Arena gaan kijken. Hier bouwen ze het decor op voor de opera van die avond.


Deze foto is gemaakt is salo tijdens de vakantie aan het gardameer in Italie. We hadden twee weken een caravan op de camping Weekend in San Felce del Benaco.

Monday, May 16, 2005

Dit is ook bij ajoc herken je haar ook ......Kim Lian. Ze trad samen met haar band op en nauurlijk mocht ik ook met Kim op de foto!


Vandaag 2e pinksterdag 16 mei was ik de hele dag met mijn vader mee naar het AJOC festival. Hij presenteert daar en kon ik mooi voor en achter de schermen kijken dit ben ik met de illusionist Georges Hilaul, hij trad op met een mooie show Urban Illusions. Kijk maar op zijn internetsite : www.georgeshilaul.com

Tuesday, March 22, 2005
Monday, March 21, 2005
Zwemles
Nu heb ik iedere zondagochtend zwemles. Als het goed is zwem ik in juni af en kan ik deze zomer heerlijk op de camping aan het Gardameer zwemmen. Kijk maar eens waar we naar toe gaan: http://www.weekend.it

Hallo ik ben Max
Vanaf nu heb ik dus mijn eigen plek op het www.








