Tuesday, July 03, 2007

 

Sportdag 2007


Tuesday, February 07, 2006

 

Disneyland Parijs


In de kerstvakantie ben ik in Disneyland Parijs geweest. Het was er prachtig. We zijn ook nog twee dagen in de stad Parijs geweest. We zijn op de Eifeltoren geweest en in de Notre Dame.

Wednesday, October 26, 2005

 

Nieuwe schoolfoto.


Dit is mijn eerste schoolfoto met mijn bril! In groep 3.

Sunday, July 31, 2005

 

Mickey en Minnie in Venetie



Ook in venetie hleb ik deze etalage gezien van de disney store. Leuk he Mickey en Minnie in een echte gondel

Posted by Picasa

 

Bij een bezoek aan venetie heb ik de duiven op het San Marco plein e duiven gevoerd. Zoals je ziet ging er eentje boven op mijn hoofd zitten. Posted by Picasa

 

We zijn ook nog twee dagen bij Jennifer en Mike langs geweest zij waren ook in Italie op vakantie. Posted by Picasa

 

Ook zijn we een dag naar Verona geweest en natuurlijk zijn we in de Arena gaan kijken. Hier bouwen ze het decor op voor de opera van die avond. Posted by Picasa

 

Deze foto is gemaakt is salo tijdens de vakantie aan het gardameer in Italie. We hadden twee weken een caravan op de camping Weekend in San Felce del Benaco. Posted by Picasa

 

Hier zie je me tijdens de vakantie in Legoland. Ik hoor ook bij de lego familie. Posted by Picasa

 

Ik ben 12 juli 6 jaar geworden. Mooie taart he! Posted by Picasa

Monday, May 16, 2005

 

Dit is ook bij ajoc herken je haar ook ......Kim Lian. Ze trad samen met haar band op en nauurlijk mocht ik ook met Kim op de foto! Posted by Hello

 

Vandaag 2e pinksterdag 16 mei was ik de hele dag met mijn vader mee naar het AJOC festival. Hij presenteert daar en kon ik mooi voor en achter de schermen kijken dit ben ik met de illusionist Georges Hilaul, hij trad op met een mooie show Urban Illusions. Kijk maar op zijn internetsite : www.georgeshilaul.com  Posted by Hello

Tuesday, March 22, 2005

 

Hier zie je mij voor de Proostdijschool. Ik zit nu in groep 2. Posted by Hello

 

Hoog in het klimrek. Posted by Hello

Monday, March 21, 2005

 

Dit was tijdens het kerstdiner naast me zit Rix. Posted by Hello

 

Dit was met kerstmis vlak voor het kerstdiner op school. Posted by Hello

 

Zwemles


Nu heb ik iedere zondagochtend zwemles. Als het goed is zwem ik in juni af en kan ik deze zomer heerlijk op de camping aan het Gardameer zwemmen. Kijk maar eens waar we naar toe gaan: http://www.weekend.itPosted by Hello

 

Dit was vorig jaar in Turkije op vakantie. Toen kon ik nog niet zwemmen. Posted by Hello

 

Hallo ik ben Max

Vanaf nu heb ik dus mijn eigen plek op het www.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?