Monday, March 21, 2005

 

Zwemles


Nu heb ik iedere zondagochtend zwemles. Als het goed is zwem ik in juni af en kan ik deze zomer heerlijk op de camping aan het Gardameer zwemmen. Kijk maar eens waar we naar toe gaan: http://www.weekend.itPosted by Hello

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?