Tuesday, March 22, 2005
Monday, March 21, 2005
Zwemles
Nu heb ik iedere zondagochtend zwemles. Als het goed is zwem ik in juni af en kan ik deze zomer heerlijk op de camping aan het Gardameer zwemmen. Kijk maar eens waar we naar toe gaan: http://www.weekend.it

Hallo ik ben Max
Vanaf nu heb ik dus mijn eigen plek op het www.




