Tuesday, March 22, 2005

 

Hier zie je mij voor de Proostdijschool. Ik zit nu in groep 2. Posted by Hello

 

Hoog in het klimrek. Posted by Hello

Monday, March 21, 2005

 

Dit was tijdens het kerstdiner naast me zit Rix. Posted by Hello

 

Dit was met kerstmis vlak voor het kerstdiner op school. Posted by Hello

 

Zwemles


Nu heb ik iedere zondagochtend zwemles. Als het goed is zwem ik in juni af en kan ik deze zomer heerlijk op de camping aan het Gardameer zwemmen. Kijk maar eens waar we naar toe gaan: http://www.weekend.itPosted by Hello

 

Dit was vorig jaar in Turkije op vakantie. Toen kon ik nog niet zwemmen. Posted by Hello

 

Hallo ik ben Max

Vanaf nu heb ik dus mijn eigen plek op het www.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?