Tuesday, February 07, 2006

 

Disneyland Parijs


In de kerstvakantie ben ik in Disneyland Parijs geweest. Het was er prachtig. We zijn ook nog twee dagen in de stad Parijs geweest. We zijn op de Eifeltoren geweest en in de Notre Dame.

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?