Sunday, July 31, 2005

 

Ook zijn we een dag naar Verona geweest en natuurlijk zijn we in de Arena gaan kijken. Hier bouwen ze het decor op voor de opera van die avond. Posted by Picasa

Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?